Cosa hè una valvula di globu è quandu hè fatta usu?

news

Valvule à globusò gestiti cù un volante è regula ancu a circulazione di l'acqua.Tuttavia, creanu ancu una perdita di pressione più grande.
Scelta di a valvula dritta hè necessariu, cum'è diversi tipi anu diverse funzioni è usi.Uni pochi di elli anu solu 2 stati: aperti o chjusi.Altri permettenu di modulà a circulazione di fluidi è a pressione.I valvuli distintivi causanu ancu diverse quantità di perdita di stress.Sicondu a circustanza, caratteristiche particulari sò richiesti.
Unu di i tipi più cumuni di valve hè a valvula globu.In questu brevi articulu, spieghemu cumu funziona e valvule di globu, cumprese i so vantaghji è i svantaghji.

Chì ghjè una valvula di globu, è ancu cumu funziona?
Per decide se una valvola di globu hè ghjustu per a vostra applicazione, cunzidira i so 3 funzioni core.In principiu, i valvuli di l'attività laterale, chì indicanu ch'elli aperti o chjude nantu à u muvimentu up-and-down di un troncu.Siconda, permettenu, abbandunà, o throttle circulazione di liquidu.Certi valvuli sò solu stati aperti è ancu chjusi, ma i valvuli di globu ponu strangulà u flussu senza fermallu cumpletamente.In terzu, creanu perdite di testa sustanziali in cuntrastu cù diverse altre valvule, un tradeoff per i servizii di throttling.
Cume funziona e valvole di globu
Da l'esternu, i valvuli di globu anu trè cumpunenti, un volante, un cappucciu è un corpu.U bonet allughja un stem, è ancu quandu u volante hè giratu, u stem mess up and down in u bonet.A fine di u troncu hà un elementu chjucu chjamatu discu o plug, chì pò esse metallicu o micca metallicu è pò esse dispunibule in diverse forme, secondu a necessità.
Trà i vantaghji principali di e valve di globu hè a so capacità di strangulà o regulà u flussu.In più di esse chjusi o aperti, ponu ancu esse parzialmente aperti.Questu permette di cambià a circulazione senza abbandunà completamente.
U principale svantaghju di e valvule di globu hè a perdita di testa relativamente significativa chì sviluppanu.A perdita di a testa, chjamata ancu a perdita di stress, si riferisce à a quantità di l'esperienze di fluidu di resistenza mentre scorri per i pipeline.A più resistenza, u più stress chì hè persu.A gravità, l'attrito (di u liquidu versus i mura di a pipa), è ancu a turbulenza causanu sta perdita.Valvole è raccordi causanu a perdita di pressione principalmente per turbulenza.
I valvole di globu forzanu u fluidu à trasfurmà l'istruzzioni mentre viaghja, producendu perdita è turbulenza.A quantità esatta di perdita dipende di fatturi cum'è a tarifa di liquidu è a variabile di freccia.Tuttavia, hè sempre pussibule di riviseghjà e perdite di pressione da diverse valvule utilizendu una metrica chjamata coefficient L / D.
Quandu usà valvule globu
E valvole di globu sò ottimali ogni volta chì avete bisognu di modulà u flussu, ma ùn avete micca stressatu nantu à a quantità di perdita di stress.Alcune applicazioni includenu:
Sistemi d'acqua di climatizazione
Sistemi di fuel oil
L'acqua d'alimentazione è ancu i sistemi di alimentazione chimica
Sistemi d'olii di lubricazione di generatori
Tubi di drenu è ancu tagliate l'applicazioni in sprinkler di u focu o diversi altri sistemi di sicurezza di u focu basati in acqua
E valvule di globu ùn sò micca a megliu selezzione per l'applicazioni di valvula di cuntrollu in i sistemi di sprinkler di u focu, induve a pressione va à una prima.Piuttostu,valvole a farfallasò spessu usati.


Tempu di Postu: 14-May-2021