Cosa hè una Valvula di cuntrollu?

What Is a Check Valve

Valvule di cuntrollusò generalmente stallati nantu à a pipeline per impediscenu u backflow.A vàlvula di verificazione hè basicamente una vàlvula unidirezionale, u flussu pò scorri liberamente in una direzzione, ma se u flussu gira, a vàlvula serà chjusa per prutege u pipeline, altre valve, pumps, etc. Se u fluidu gira ma u cuntrollu. a valvula ùn hè micca stallata, pò accade un martellatu d'acqua.U martellatu d'acqua spessu si trova cù forza estrema è pò facilmente dannà i tubi o cumpunenti.

Cose da prestu attenzione quandu sceglite una valvula di cuntrollu

Quandu selezziunate una vàlvula di cuntrollu, hè impurtante di fà un analisi di u costu-benefiziu di un sistema particulari.U focu abituale hè di riduce i costi mentre ottene a perdita di pressione più bassa pussibule, ma per i vàlvule di cuntrollu, una sicurezza più alta equivale à una perdita di pressione più alta.Per quessa, in ordine per assicurà u sistema di prutezzione di valve di cuntrollu, ogni sistema deve esse evaluatu separatamente, è fattori cum'è u risicu di martellu d'acqua, a perdita di pressione accettabile, è e cunsequenze finanziarie di a stallazione di una valvola di cuntrollu deve esse cunsideratu per u martellu d'acqua.

Per pudè selezziunà a vàlvula di cuntrollu curretta per a vostra applicazione, ci sò parechji criterii di selezzione chì duvete cunsiderà.Prima di tuttu, nisun tipu di vàlvula di verificazione hè a megliu scelta per tutte l'applicazioni, è i criteri di selezzione ùn sò micca ugualmente impurtanti per tutte e situazioni.

Certi criterii di selezzione da cunsiderà quandu sceglite una valvula di cuntrollu

Alcune cose chì pudete avè bisognu di cunsiderà sò cumpatibilità fluidu, caratteristiche di flussu, perdita di testa, caratteristiche senza impattu è u costu tutale di pruprietà.Per ottene u megliu rendimentu, hè di sicuru impurtante di sceglie a valvula secondu e caratteristiche di diversi metudi di stallazione.

Fluid

Tutte e vàlvule di cuntrollu sò aduprate per trattà l'acqua è l'acqua di l'acqua trattata, ma u trattamentu di l'acqua di l'acqua cruda / l'acqua di lignu pò causà alcuni prublemi.Quandu selezziunate e valvule per questi fluidi, avete probabilmente cunsiderà cumu a prisenza di solidi pò influenzà l'operazione di a valvula.

E caratteristiche di u flussu

Se a vàlvula di cuntrollu si chjude assai rapidamente, hè pussibule di prevene slamming.In ogni casu, un arrestu rapidu ùn impedisce micca u surge chì si trova quandu a pompa principia è si ferma.Se a vàlvula apre (è chjude) rapidamente, u flussu di flussu cambierà di colpu è un surge hè più prubabile.

Perdita di testa

A perdita di testa di a valvula hè una funzione di a velocità di u fluidu.A perdita di testa di a valvula hè affettata da e cundizioni di flussu di u sistema è a superficia interna di a valvula.A geometria di u corpu di a valvula è u disignu di chjusu determinanu l'area di flussu attraversu a valvula è dunque affettanu ancu a perdita di testa.

A perdita di testa per esse cunsideratu hè a cumminazzioni di a testa statica (causata da a diferenza di l'altitudine) è a testa di friczione (causata da l'internu di a pipa è di a valvula).In questa basa, ci sò parechje formule per a perdita di testa di a valvola è u valore nominale.U più cumuni pò esse u coefficient di flussu di a quantità di acqua chì passa per a valvula cù una certa caduta di pressione in un certu periodu di tempu.Ma per paragunà, hè cunsideratu chì a resistività Kv hè a megliu scelta.

U costu tutale di pruprietà

U costu di a vostra vàlvula di cuntrollu pò include più di u prezzu di compra.Per certi installazioni, u costu più impurtante pò esse compra è stallazione, ma in altri casi, i costi di mantenimentu o energia pò esse cusì impurtante o ancu più impurtante.Quandu s'utilice u costu cum'è u criteriu per selezziunà una vàlvula di cuntrollu, u costu tutale per a vita di a vàlvula deve dunque esse cunsideratu.In generale, più simplice hè a struttura di a valvola, più bassi i requisiti di mantenimentu.

Funzioni non-slam

Valvula di cuntrolluslam provoca a pressione di u sistema per fluttuà.U primu passu in stu prucessu hè di riversà u flussu quandu a pompa si ferma.Questu pò causà un riflussu à traversu a valvula prima chì a valvula righjunghji a pusizione cumpletamente chjusa.Allora u flussu inversu hè chjusu, è u cambiamentu di u flussu converte l'energia cinetica di u fluidu in pressione.

U slam sona cum'è u sonu fattu quandu u discu o a bola di una vàlvula di cuntrollu tocca u sediu di a vàlvula, è genera un sonu considerableu.In ogni casu, stu sonu ùn hè micca causatu da a chjusura fisica, ma da l'onda di u sonu generata da i punti di pressione chì stende u muru di u tubu.Per evità di sbattà cumplettamente, a vàlvula di cuntrollu deve esse chjusa prima chì qualsiasi velocità inversa si faci.Sfurtunatamente, questu ùn hè micca successu.A geometria di a vàlvula determina a quantità di flussu di retrocede, perchè più veloce a valvula si chjude, menu slamming.


Tempu di Postu: 14-May-2021